loading...
فروشگاه معرفی اجناس ارزان
farnaz بازدید : 18 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام 


قیمت : 28700 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام 


قیمت کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام


 


رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و ایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ای ا‌ست که در خاطره‌ها می‌ماند. جوجو مویز تاکنون دو بار موفق به کسب جایزه‌ی انجمن رمان‌نویسان رمانتیک شده است. من پیش از تو یک داستان عاشقانه، متفاوت و غم‌انگیز است. جوجو مویز در این روایت عاشقانه سعی دارد درسی به خوانندگان بدهد که هیچ‌ وقت برای شروع زندگی از صفر دیر نیست. من پیش از تو دارای فضاسازی‌ها و تصویرسازی‌های زیبایی ا‌ست که به راحتی خواننده را با خود همراه می‌کند. باید گفت فقط یک حادثه می‌تواند، زندگی هر کسی را دچار تغییر و تحول عمیقی کند. اما چه چیزی باعث می‌شود که بعد از آن، هنوز به زندگی ادامه می‌دهد. ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می‌شود و بعد از آن باید روی یک صندلی چرخدار زندگی کند. تصادفی که انگار به خط سرنوشت او خورده است تا به نخاعش! دختر جوانی به نام لوئیزا می‌خواهد به ویل نوع دیگری از نگاه کردن را یاد بدهد و او را از خودکشی برهاند.پیش داوری نکنید حتی تا صفحه آخر رمان نیز کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد! رمان «من پیش از تو» اثری واقع‌گرا و عامه‌ پسند است که مورد توجه طیف گسترده ای از خوانندگان در سنین مختلف قرار گرفته است. کتاب حاضر را انتشارات «نیک فرجام» منتشر کرده است و در اختیار شما دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار می گیرد.


 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 


رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و ایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ای ا‌ست که در خاطره‌ها می‌ماند. جوجو مویز تاکنون دو بار موفق به کسب جایزه‌ی انجمن رمان‌نویسان رمانتیک شده است. من پیش از تو یک داستان عاشقانه، متفاوت و غم‌انگیز است. جوجو مویز در این روایت عاشقانه سعی دارد درسی به خوانندگان بدهد که هیچ‌ وقت برای شروع زندگی از صفر دیر نیست. من پیش از تو دارای فضاسازی‌ها و تصویرسازی‌های زیبایی ا‌ست که به راحتی خواننده را با خود همراه می‌کند. باید گفت فقط یک حادثه می‌تواند، زندگی هر کسی را دچار تغییر و تحول عمیقی کند. اما چه چیزی باعث می‌شود که بعد از آن، هنوز به زندگی ادامه می‌دهد. ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می‌شود و بعد از آن باید روی یک صندلی چرخدار زندگی کند. تصادفی که انگار به خط سرنوشت او خورده است تا به نخاعش! دختر جوانی به نام لوئیزا می‌خواهد به ویل نوع دیگری از نگاه کردن را یاد بدهد و او را از خودکشی برهاند.پیش داوری نکنید حتی تا صفحه آخر رمان نیز کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد! رمان «من پیش از تو» اثری واقع‌گرا و عامه‌ پسند است که مورد توجه طیف گسترده ای از خوانندگان در سنین مختلف قرار گرفته است. کتاب حاضر را انتشارات «نیک فرجام» منتشر کرده است و در اختیار شما دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار می گیرد.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام




 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام ارزان , کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام, خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام با قیمت 28700 ,خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام فقط 28700 ,خرید متفرقه کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام , kharid online کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام , kharid کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام arzan , qeymat کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام , کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام , تخفیف برای کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام , تخفیف ویژه کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام , کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام














کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام - Digikala







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه ...





کتاب پس از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام - Digikala







ذخیره شده



رمان پس از تو در ادامه رمان پرفروش من پیش از تو توسط جوجو مویز نوشته شده و به همان اندازه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. کتاب پس از تو هم با یک حادثه شروع می ...





کتاب من پیش از تو نشر نیک فرجام | جوجو مویز | فروشگاه ...







ذخیره شده



رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و ایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ای ا‌ست که در خاطره‌ها می‌ماند. جوجو مویز تاکنون دو ...





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام - گیمینگ ...







ذخیره شده



کتاب,من,پیش,از,تو,اثر,جوجو,مویز,نشر,نیک,فرجام,,کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام,قیمت کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام,خرید ...

رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرور




لیست قیمت کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک ...







ذخیره شده



خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام ، لیست قیمت کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام ، ارزانترین قیمت کتاب من پیش از تو اثر ...





خرید ارزان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام ...







ذخیره شده



رمان «من پیش از تو» اثری واقع‌گرا و عامه‌ پسند است که مورد توجه طیف گسترده ای از خوانندگان در سنین مختلف قرار گرفته است. کتاب حاضر را انتشارات «نیک فرجام» ...




تصاویر برای کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام










































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجامگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام






کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام | اکالاز







ذخیره شده



رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و ایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ای ا‌ست که در خاطره‌ها می‌ماند. جوجو مویز تاکنون دو ...
(function(){ function k(a,b,c){return!a||!b&&m(a)?0:a.getBoundingClientRect?p(a,b,c,function(e){return e.getBoundingClientRect()}):1}function m(a){return"none"==a.style.display?!0:document.defaultView&&document.defaultView.getComputedStyle?(a=document.defaultView.getComputedStyle(a),!!a&&("hidden"==a.visibility||"0px"==a.height&&"0px"==a.width)):!1} function p(a,b,c,e){var d=e(a),f=d.left+window.pageXOffset,n=d.top+window.pageYOffset,h=d.width,l=d.height,g=0;if(!b&&0>=l&&0>=h)return g;0>n+l?g=2:n>=(window.innerHeight||document.documentElement.clientHeight)&&(g=4);if(0>f+h||f>=(window.innerWidth||document.documentElement.clientWidth))g|=8;else if(c){for(b=d.left;a&&a!=c;a=a.parentElement)b+=a.scrollLeft;c=e(c);if(b+h=c.right)g|=8}return g||1};var q,r=["aft","hct","prt","pprt","sct"];function t(a){return google.c.slp?a in google.c.p?google.c.p[a]:-1:(a=u.search.match(new RegExp("[?&]"+a+"=(d+)")))?Number(a[1]):-1}function v(a){q.removeEventListener("click",v);a.stopPropagation&&a.stopPropagation()}var u=location;var w=0,x=0,y=0,z=0,A=0,B,C;function D(a,b,c,e){var d=google.timers.load.t[a];d&&(c||e&&b&&b



کتاب پس از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام - کیا کالا







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب پس از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام و قیمت انواع ... رمان پس از تو در ادامه رمان پرفروش من پیش از تو توسط جوجو مویز نوشته شده و به همان اندازه ...





قیمت و خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام







ذخیره شده



رمان پس از تو در ادامه رمان پرفروش من پیش از تو توسط جوجو مویز نوشته شده و به همان اندازه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. کتاب پس از تو هم با یک حادثه شروع می ...

رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط امین شوریابی




کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام - صبرم سر ...







ذخیره شده



۵ روز پیش - خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام. قیمت : 25200 تومان. برند : متفرقه. خرید پستی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر ...





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام | | اینمال







ذخیره شده



کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام. 35,900 تومان. قیمت محصول ممکن است به‎روز نباشد، لطفا برای دریافت قیمت به‎روز روی دکمه خرید محصول کلیک ...





webmasters | 11711 - کاور آکام مدل AS80700 مناسب برای ...







ذخیره شده



کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام | webmasters | 11711 ... اثر دیگری از نویسنده کتاب‌ های پرفروش «من پیش از تو» و «ماه عسل در پاریس» ...





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز فروشندگان و قیمت کتاب








کتاب پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی انتشارت داریوش. 20,000 9,900 تومان. ٪48. کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ نشر نیک ...





رمان باز هم من از جوجو مویز--خرید کتاب با 50%تخفیف-قیمت ...








رمان باز هم من از جوجو مویز-بهترین و پرفروش ترین کتاب های دنیا برای اولین بار ... رمان باز هم من از جوجو مویز, کتاب، کتابخوانی ، کتاب باز ، نیک فرجام ، سپهر ادب ، رمان،, کتابان تخفیف ... توضیحات. رمان باز هم من از جوجو مویز. نام کتاب: نویسنده: مترجم: انتشارات: قطع: ... از آثار شناخته شده مویز می‌توان به کتاب من پیش از تو اشاره کرد.





من پیش از تو اثر جوجو مویز ترجمه لیلی قاسمی نشر ... - هزاران ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب من پیش از تو اثر جوجومویز ترجمه لیلی قاسمی نشر برات علم با موضوع رمان و داستان خارجی از سایت فروش کتاب اینترنتی هزاران کتاب.





تخفیفکده کتاب - Picuki.com







ذخیره شده



کتاب باز هم من اثر جوجو مویز ، دنباله کتاب های من پیش از تو و پس از تو نام کتاب : باز هم من نویسنده : جوجو مویز. مترجم : ساناز بهبودی انتشارات : نیک فرجام قطع : رقعی ...





کتاب رمان یک بعلاوه یک اثر جوجو مویز نشر آتیسا







ذخیره شده



کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا. کتاب رمان من پیش از تو اثر ... کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام. کتاب دختری که رهایش ...





modir, نویسنده در بازار کالا - صفحه ۲۰۸۲ از ۲۱۰۷۶







ذخیره شده



کتاب قانون شفا اثر کاترین پاندر نشر نیک فرجام قیمت محصول : ۳۱۵۰۰ تومان برند ... کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام قیمت محصول : ۳۳۰۰۰ تومان ...





لیست قیمت به روز و آنلاین فروشندگان کتاب رمان خارجی







ذخیره شده



Non -Brand کتاب دختری که رهایش کردی جوجو مویز نشر نیک فرجام, کمترین قیمت: ۴۱, ... نشر چشمه کتاب کتابخانه عجیب اثر هاروکی موراکامی-باترجمه بهرنگ رجبی ... نشرآموت کتاب من پیش از تو جوجو مویز, کمترین قیمت: ۵۱,۰۰۰, بیشترین قیمت: ۵۱, ...





#مینا_امیری Instagram posts • Gramtower.com







ذخیره شده



رمان معروف من پیش از تو اثر جوجو مویز یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک ... من پیش از تو یک داستان عاشقانه، متفاوت و غم‌انگیز است. ... انتشارات/نیک فرجام





کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام ...








کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام. 35,700 تومان. قطع: رقعی; نوع جلد: گالینگور; مناسب برای: بزرگسالان. خرید با تخفیف ویژه.





ابله | sbjust







ذخیره شده



ابله. ۹۴,۰۰۰ تومان ۴۷,۰۰۰ تومان. موجودی: موجود نیست. نویسنده: فئودر داستایفسکی. مترجم: آرزو خلجی مقیم. انتشارات: نیک فرجام. جلد: گالینگور. قطع کتاب: رقعی.





کتاب قلمرو اشتباهات شما اثر وین دایر نشر نیک فرجام | ...







ذخیره شده



کتاب قلمرو اشتباهات شما اثر وین دایر نشر نیک فرجام | xerox | 14720 ... کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام کتاب پس از تو اثر جوجو مویز نشر نیک ...





جوجو مویز بایگانی شده | فروشگاه آنلاین کتاب تبریز







ذخیره شده



فروشگاه آنلاین کتاب تبریز جوجو مویز. ... کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز انتشارات ملیکان ۵۶۰,۰۰۰ ریال افزودن به سبد خرید · کتاب میوه خارجی اثر ...





دانلود کتاب ابله اثر فئودور داستایوسکی | ایران پیپر







ذخیره شده



... درخواست کتاب ## · دانلود کتاب رمان گناهکار ... نویسنده : فئودور داستایوسکی; 1 سال پیش; 690 بازديد. نویسنده ... این کتاب را نشر نیک فرجام به چاپ رسانده و توسط هافکو به فروش می رسد. [تعداد: 0 ... دانلود رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز ...





کتاب باز هم من - تک دیل







ذخیره شده



کتاب باز هم من خرید لوازم تحریر , کتاب ساخت جوجو مویز (Jojo Moyes) فروش کتاب باز هم من در حراج آنلاین و فروشگاه اینترنتی تک دیل. ... انتشارات : نیک فرجام این کتاب در ... از آثار شناخته شده مویز می‌توان به کتاب من پیش از تو اشاره کرد. باز هم من، ...





با تولستوی و داستایفسکی ناشر شوید! - خبرگزاری کتاب ...







ذخیره شده



۵ آذر ۱۳۹۶ - و «آناکارنینا» که ناشرانی مانند امیرکبیر، نیلوفر، نیک فرجام، نظاره، متن دیگر، سمیر، ... در مجموع به نظر می‌آید انتشار آثار تولستوی و داستایفسکی، برای بسیاری از ناشران شروعی ... کوهستان» و امثالهم منتشر شد و در گذشته‌ نزدیک‌تر، «من پیش از تو»، «پس از تو» و... از جوجو مویز؛‌ نویسنده پرفروش انگلستانی.





دانلود کتاب ابله اثر فئودور داستایوفسکی رمان نویس روس - ...







ذخیره شده



دانلود کتاب ابله اثر فئودور داستایوفسکی. نویسنده : فئودور داستایوسکی; 6 ماه پیش; 1739 بازديد. نویسنده : فئودور داستایوسکی; مترجم : سروش حبیبی; تعداد ...





قیمت و خرید کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر الینا و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین MaxiKala. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه ...





خرید کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو (۲جلدی،باقاب) | ...








خرید کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو (۲جلدی،باقاب) نوشته ی جوجو مویز را به ... این کتاب را شیدا رضایی ترجمه نموده و انتشارات جامی،مصدق منتشر کرده است.





کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور ...







ذخیره شده



کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم اثر پروفسور تینا سیلیگ انتشارات نیک فرجام | enabling | 11444. سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما محقق بزرگوار و ...





کتاب کشتی عروس ها اثر جوجو مویز انتشارات برات علم







ذخیره شده



کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات الینا. کتاب من پیش از تو اثر جوجو ... کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز نشر نیک فرجام. کتاب دختری که رهایش ...





من پیش از تو (رمان) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







ذخیره شده


مشابه



نویسنده, جوجو مویز ... من پیش از تو (به انگلیسی: Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویس است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. ادامه‌ای بر این کتاب با نام پس از تو نوشته شد که از طریق کتاب‌های پاملا دورمن در ۲۹ سپتامبر ... این رمان تقلیدی از رمان “هیچ چیز جاودانه نیست” اثر سیدنی شلدون است.





کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز - نیک فرجام | با ...







ذخیره شده



... دختری که رهایش کردی نوشته جوجو مویز و ترجمه زهرا یعقوبیان از نشر نیک فرجام، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان خارجی. ... من پیش از تو.





انتشارات نیک فرجام محصولات | شهر کتاب آنلاین







ذخیره شده



انتشارات نیک فرجام محصولات. ... بر اساس ماده بیست و سه قانون حمایت حقوق مولفان، کلیه آثار ارائه شده در سایت با مجوز از صاحب امتیاز اثر می باشد.‏. logo-samandehi.





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز | ایران کتاب







ذخیره شده



خرید کتاب من پیش از تو داستانی پراحساس که به ما می آموزد برای شروع یک زندگی واقعی، هیچ وقت دیر نیست نویسنده جوجو مویز مترجم مریم مفتاحی انتشارات آموت 7 ...

رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۵ مرور




نشر نیک فرجام - آدینه بوک







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب انتشارات نیک فرجام از فروشگاه کتاب آدینه بوک. ... چهار اثر از فلورانس اسکاول شین: بازی زندگی و چگونگی انجام آن، کلام تو. مشاهده سریع.





من پیش از تو نوشته جوجو مویز | آیا این بهترین رمان عاشقانه ...







ذخیره شده



من پیش از تو با عنوان اصلی Me before you اثری از جوجو مویز نویسنده و ... کتابی که برای اولین بار از سوی انتشارات آموت در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. این کتاب ...





انتشارات نیک فرجام - چاپ و نشر ایران







ذخیره شده



نام : انتشارات نیک فرجام ... این صفحه به صورت پیش فرض برای مرکز شما آمده و چنانچه اطلاعات آن نادرست می باشد و ... تبدیل پایان نامه به کتاب - چاپ و نشر ایران ... چاپ و نشر ایران برای اولین بار در کشور جهت رفاه حال پدید آورندگان کتاب ، آثار آنان را ...





دانلود کتاب من پیش از تو - جوجو مویز - کتابراه







ذخیره شده



کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و با ترجمه شیدا رضایی یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و سال 95 در ایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ای‌ست که در ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 1,013
  • بازدید کلی : 19,225